Hejsa
Jeg har et bryggers fra 1953 hvor der er en brusekabine, som kun består af et malet betongulv med et lille afløb som ved hjælp af et plasticrør går ud til et gulvafløb, hvor også vaskemaskinen har afløb. Siderne af brusekabinen er hhv 2 betonvægge og en hård plasticvæg. Jeg er nu ved at renovere hele bryggerset og i den forbindelse har jeg tænkt mig at erstatte plasticvæggen med en multipladvæg og ellers beholde resten.
Jeg har to spørgsmål:
1. Skal der vådrumssikres når man laver dette for det er der ikke for nuværende ?
2. Hvis jeg vådrumssikrer, kan jeg spartle oven på vådrumsmembranen og så male det hele som det er nu eller skal der sættes fliser op ?
Vedhæftet billeder af bruskabine og bunden af brusekabinen
Hilsen Niels
Hvis du vil, kan du :-)