Kære Forum!
Jeg har købt en ny dobbelt terrassedør i træ/alu hos Sparvinduer.
Der er flere steder et ret stort, og uensartet gab mellem sprosser og ramme, - er det forventeligt ved træ/alu vinduer/døre?
Eller bør jeg reklamere over dette? - tænker at der flere steder vil kunne komme vand ind bag sprosserne
Hører gerne om jeres eventuelle erfaringer, og på forhånd tak.
MVH - Jesper Philbert