Vi har sat væv op i vores hus fra 1970, der er bygget i gasbeton beklædt med mursten. Over døre og vinduer er der brugt træ. I flere samlinger mellem træ og gasbeton er der kommet revner, fordi træet arbejder (går vi ud fra). Det er mega træls at se på. Hvad har vi af muligheder?
Og så har det undret mig, at der ikke var revner i den tapet vi rev ned, før vi pudsede og satte væv op. Er tapet bare mere slidstærkt?