Jeg er netop gået igang med at ville bryde gammelt el gulvvarme op og slidlaget så jeg kunne få lavet nyd slidlag og ny elgulvvarme nu hvor jeg laver om men ny hvor jeg kommer igang ser det ud til der er gammelt terasso et par cm under betonen
så af lag var der
Fliser
flydespartel/fliselim
Gulvvarme
Betonlag
Terasso
Beton
Og et lag støbte leca ser det ud til oven på beton/leca dæk (over kælder
er det nok at fjerne lagene ned til terasso og støbe oven på det igen ? Eller vil det bedste resultat være at bryde terasso op Også. Og hvorfan ville det bedste opbygning være igen ?
Vil man kunne smide et tyndt lag flamingo under slidlag fpr bedere isolering?