Jeg overvejer at lave gulvvarme på vores badeværelse på 1. sal. Der er i forvejen el-gulvvarme støbt ned i et lag flydespartel, som fungerer fint, men lidt dyrt i brug. Nu skal der nye lofter op i rummene under badeværelset, og ideen udsprang om at lægge gulvvarme slanger på undersiden af gulvet (25 mm spånplade). Nogen der har erfaringer ud i denne øvelse? Gode råd modtages meget gerne!