Hej alleVi har umiddelbart et sandfang der fanger vores drænvand om huset også er der lavet et overløb over i vores sorte pumpebrønd, det mener vi ikke er lovligt da der ved meget regnvand potentielt kan løbe fækalieholdigt op i huset via pumpebrønden( hvis pumpen er stoppet enten vis belastning ude på vejen eller ved driftsstop af pumpen :-)Hvad er jeres mening?
Mvh
Jesper
Mvh
Jesper