Kloak / spildevands spørgsmål

Hej alleVi har umiddelbart et sandfang der fanger vores drænvand om huset også er der lavet et overløb over i vores sorte pumpebrønd, det mener vi ikke er lovligt da der ved meget regnvand potentielt kan løbe fækalieholdigt op i huset via pumpebrønden( hvis pumpen er stoppet enten vis belastning ude på vejen eller ved driftsstop af pumpen :-)Hvad er jeres mening?
Mvh
Jesper

Mvh
Jesper
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej det lyder jo ikke optimalt, men vel et nødoverløb fra drænvandspumpebrønden.
Måske du kan montere en kontraventil ?

Har i et et, eller to strengs kloak system ?

Vi prøver igen, i morgen --
På vejen skriver Hofor netop det er 1 ledning så ude på vejen bliver det blandet anyways... men ja en kontra ventil skal vel til for at løse det.

Mvh
Jesper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis