Fået en ny Metrovandvarmer (Metro 35 - model 907) som varmer ret langsomt. Den skulle kunne køre med 3.6 kw varme, og jeg spekulerer på om elektrikeren har sat den rigtigt til: Nu har jeg desværre ikke et foto, men i samledåsen på væggen (hvor der er 5 kabler fra eltavle) er kablet fra vandvarmeren med en grøngul, brun og blå ledning sat sammen sådan: Grøngul-grøngul, blå-blå og den brune fra vandvarmeren sidder til en grå ledning fra eltavle. Hvordan bliver det til 400v / 3.6 kw?
Mange hilsner