Ny Metro 35 vandvarmer varmer langsomt

Fået en ny Metrovandvarmer (Metro 35 - model 907) som varmer ret langsomt. Den skulle kunne køre med 3.6 kw varme, og jeg spekulerer på om elektrikeren har sat den rigtigt til: Nu har jeg desværre ikke et foto, men i samledåsen på væggen (hvor der er 5 kabler fra eltavle) er kablet fra vandvarmeren med en grøngul, brun og blå ledning sat sammen sådan: Grøngul-grøngul, blå-blå og den brune fra vandvarmeren sidder til en grå ledning fra eltavle. Hvordan bliver det til 400v / 3.6 kw?
Mange hilsner

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det gør det heller ikke, kun 230V. Nok også derfor den ikke varmer så meget. Et slag på tasken så varmer den kun med ca 1200W nu.
Når du nu har haft en elektriker til at slutte den synes du skal bede ham om at gøre det rigtigt uden beregning.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis