Forankring af trædrivhus - bundrem

Hej
Jeger igang med opbygning af drivhus.Har fået støbt fundament og sat 2 lag lecablokke. Jeg fik ikke indstøbt gevindstænger i fundamentet.
Er nu kommet til at skulle have fastgjort bundremmen. Planen var egentlig blot at bore 20 cm. ned i lecablokkene og så forankringsmasse med en gevindstang i for hver 60 cm. Tænkte det var alt rigeligt. Men har så efterfølgende læst mig frem til at der skal bores helt ned til betonen.
er det nødvendigt?
tænkte jeg evt. kunne fastgøre bundremmen som planlagt og så grave lidt ned til betonen og fastgøre hulbånd der så kan trækkes op til spærrene.

Hvad er den bedste løsning nu hvor jeg aldrig fik indstøbt noget i den våde beton?
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis