Har fjernet gamle fliser på en væg hvor der igen skal fliser op. Der er kommet en del huller i gasbeton væggen. Jeg skal derfor have den rettet op igen.
I min søgen faldt jeg over gipspuds som virker til at være godt til formålet.
Jeg har ingen erfaring i at mørtelpudse men har lavet en del spartelarbejde efterhånden med gode resultater.
Ville i bruge gipspuds ligeså eller er der en bedre måde? Og vil i, i så fald blotfylde det på med en mureske og trække det op med fx den glatte side på en tandspartel?hullerne er et par cm dybe og der er ret og generelt er muren for ujævn til at jeg ville kunne spartel den, tror jeg.
Tak på forhånd.
Søren