Hej
Jeg skal have udskiftet min gamle gruppe tavle. Skal dog have afbrudt forsyningen fra gravstenen.
Kan man ringe indtil forsyning selvskabet. Tænker vel også man skal melde at man flytter rundt på måler osv.
Jeg er elinstallatør, men arbejder indenfor industrien og gjordt de i de sidste 10år, så er lidt rusten med hensyn til hvordan jeg skal få arbrudt forsyningen, og eventuelt håndtere måleren.
måler er en nyere OMNIpower fra kamstrup.
Mvh
Stue