Afbrydelse Gruppetavle

Hej
Jeg skal have udskiftet min gamle gruppe tavle. Skal dog have afbrudt forsyningen fra gravstenen.

Kan man ringe indtil forsyning selvskabet. Tænker vel også man skal melde at man flytter rundt på måler osv.

Jeg er elinstallatør, men arbejder indenfor industrien og gjordt de i de sidste 10år, så er lidt rusten med hensyn til hvordan jeg skal få arbrudt forsyningen, og eventuelt håndtere måleren.

måler er en nyere OMNIpower fra kamstrup.

Mvh
Stue
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan selv afbryde i kabelskabet ved at tage stikledningssikringerne ud. Når du flytter målerafsætningen, er du nødt til at bryde plomben. Du skal så have plomberet igen. Det kræver et stykke papir til forsyningen, hvis ikke den autoriserede foretager det. Så du er nødt til at alliere dig med en autoriseret installatør.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis