heysa - jeg skal til at skifte noget beklædning på mit sommerhus
og har opdaget atblokhusbrædderne sidder direkte på vindpappet.
dvs. der er ikke brugt afstandslister...
spørgsmålet er hvorfor faen det er lavet på den måde- jeg kan se der er skiftet
noget beklædning på den ene side og det er forholdsvit nyt og det ser ikke ud til
der er brugt afstandslister på den side heller!
jeg har vil dog bruge afstandslister...
// peter