Lavt vandtryk.

Vi bor i et hus fra slut 60’erne hvor vandtrykket over de sidste 7 år vi har boet i huset, er faldet en del
Har lige snakket med en VVS’er der mente at det måske kunne være en tilstoppet kontraventil ude ved hovedledningen ved vores vandmåler - er der andre der har prøvet det?
Han sagde at denne bør tilses ca. 1 gang årligt og som sagt har vi intet gjort med den i de 7 år vi har boet i huset.

Spurgte også til rensning af de gamle vandrør men det ville han ikke røre ved da han mener det kan give skader og utætte rør. 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at kontakte din vandforsyning. Du må ikke selv afmontere vandmåleren.
Vandværket skal sørge for korrekt vandtryk til skel. Sidder der urenheder i måler vil jeg tro at det er vandforsyningens problem.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis