Vi bor i et hus fra slut 60’erne hvor vandtrykket over de sidste 7 år vi har boet i huset, er faldet en del
Har lige snakket med en VVS’er der mente at det måske kunne være en tilstoppet kontraventil ude ved hovedledningen ved vores vandmåler - er der andre der har prøvet det?
Han sagde at denne bør tilses ca. 1 gang årligt og som sagt har vi intet gjort med den i de 7 år vi har boet i huset.
Spurgte også til rensning af de gamle vandrør men det ville han ikke røre ved da han mener det kan give skader og utætte rør.