Vaskemaskine flytter sig på flise gulv

Hej,
Min nye vaskemaskine står på et badeværelse flise gulv. Den hopper og danser under centrifugering pga det glatte flisegulv.
Jeg har forsøgt med gummifødder under de 4 ben. Det hjælper heller ikke.
Nogle gode ideer til at afhjælpe dette?

Transportbeslag er fjernet og den står i vater. 
Hej, Min nye vaskemaskine står på et badeværelse... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv dig frem............

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Det er generelt meget dyrede at klatvaske , maskinen skal altid været fyldt op , så kapaciteten bliver brugt fuldt ud......


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Jeg har nu prøvet med 400 omdrejninger og der flyttede den sig ikke. Må prøve med 800 næste gang jeg vasker.

Ved ikke hvordan jeg skal sætte fødderne fast hvis ikke de gummifødder kan holde den på plads. 
Det slider også hårdt på lejerne at maskinen vasker med alt for llidt tøj i , og centrifugerer ved høje omd..................

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Annonce
karl smart skrev den 22-04-2020 23:36:47

Det slider også hårdt på lejerne at maskinen vasker med alt for llidt tøj i , og centrifugerer ved høje omd..................

 Ja helt sikkert. Men uanset skal den jo blive stående også ved høje omdrejninger.. Og virker ikke til at det er opnåelig på det glatte flise gulv med de nuværende fødder.. 

Ja , men det gælder kun fyldte vaskemaskiner .........

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Tjek trevlesien, for kan vaskemaskinen ikke nå at lukke alt vandet ud inden den centrifugere kan der opstå ubalance. Glatte klinkegulve er no-go især hvis gulvklinkerne/fliserne blot er lidt ujævne. https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=bthVcI9M2lg&feature=emb_logo  
Frank Chr. skrev den 23-04-2020 08:12:22

Tjek trevlesien, for kan vaskemaskinen ikke nå at lukke alt vandet ud inden den centrifugere kan der opstå ubalance. Glatte klinkegulve er no-go især hvis gulvklinkerne/fliserne blot er lidt ujævne. https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=bthVcI9M2lg&feature=emb_logo  

 Maskinen er helt ny, så tænker ikke sien er stoppet, hvis det er det du mener. 

Den skal stå der, så må køre med færre omdrejninger. 

Ved godt det er lidt ældre tråd men kommer lige med et forslag.
Køb en 60*60 lamineret hylde(ikea eks) og fræs/bor huller ud der hvor gummifødderne er. Måske halvt ned i pladen.
Lim pladen på gulvet med sanitetssilikone. Kun silikon på fliserne, så kan du alttid skrabe det af bagefter hvis det ikke virker.
Så står fødderne nedsænket i pladen så kan jeg ikke forestille mig maskinen rykker sig.

Jeg har før gjort noget lignende hvor jeg simpelthen satte små lister på bundpladen i skabet, som holdt benene så maskinen ikke kunne flytte sig.

Bare kald mig BBB 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis