Lås gået i stykker til udestue, hvad er typen

Hej, vores lås til udestuen er gået i stykker, jeg har svært ved at finde nogle der lige passer med den type, kan i hjælpe?  - der skal kunne låses indad mod stuen, medens det ikke skal være muligt fra udestuen at komme ind hvis der er låst indefra.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hedder en grebsspærre. Bare vær opmærksom på, at de ikke er tænkt som indbrudssikring, mere som børnesikring - og primært til vinduer. Du kan muligvis få problemer med forsikringen ved indbrud. Sættes der et vandrør på grebet udefra - så tror jeg spærren taber.
Alternativt kan du sætte en dækplade på ydersiden, så der kun er greb på indersiden. Ellers findes der i dag nøgler til grebstypen.

Mvh Troels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis