Lås gået i stykker til udestue, hvad er typen bilingual 197 3000 20-04-2020 21:51 Hej, vores lås til udestuen er gået i stykker, jeg har svært ved at finde nogle der lige passer med den type, kan i hjælpe? - der skal kunne låses indad mod stuen, medens det ikke skal være muligt fra udestuen at komme ind hvis der er låst indefra. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
TRRA 1291 2770 21-04-2020 09:59 Det hedder en grebsspærre. Bare vær opmærksom på, at de ikke er tænkt som indbrudssikring, mere som børnesikring - og primært til vinduer. Du kan muligvis få problemer med forsikringen ved indbrud. Sættes der et vandrør på grebet udefra - så tror jeg spærren taber.Alternativt kan du sætte en dækplade på ydersiden, så der kun er greb på indersiden. Ellers findes der i dag nøgler til grebstypen. Mvh Troels