Hej Venner :)
Vi er I gang med en større renovation af vores kolonihave, og turen er nu kommet til ventilation i Bad og køkken derfor:
Hvad/hvordan tætter jeg vores vindpap når jeg har boret hul igennem ydrebeklædningen?
Der er ikke monteret Dampspærre (efterlængere overvejelser, og da det ikke er opvarmet om vinteren)
I badet vil jeg gerne have en ventilation med fugt sensor, og en indluftningslem til frisk luft.
Kan disse sættes sammen med noget T-stykke så jeg blot skal bore 1 hul til rist?
Tak! ;)