"Rullegardintrækket" i den meget gamle lampe er blevet slapt. Det kender jeg godt fra andre lamper, men hvordan får jeg fjernet beskytteseskappen? Drejer jeg på den, drejer det hele bare med. Skal jeg vove at trække brutalt ned i den? Det tør jeg ikke før DU, som ve d noget om det; har anbefalet det.