Worx Landroid reservedele

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til Worx Landroid robotplæneklipper?
Jeg mangler en frontsensor til en WG790e.1

Mvh Lars 

<p>/Lars</p>
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan du hos deres svenske service partner. Du går ind på letmerepair.se , klikker på i need service oppe til højre og derefter vælger du punktet om spare parts and accessories.

Og ja det er helt umuligt at søge sig frem til jeg måtte ringe til kundeservice for at få det oplyst.

Når man først er kommet frem så sender de tilgengæld varerne hurtigt 

Ask
Altså de har dag-til-dag levering til danmark med postnord og hvis man bestiller og formiddagen sender det om eftermiddagen.

Fragt koster 89 SEK altså pt. 62 DKK, hvilket du jo nemt også betaler hos en dansk forhandler.

Eneste minus for mig er at man ikke kan vælge hvilken pakkeshop det ender i

Ask
Det var da egentlig meget rart at vide. Kan godt se, at man på diverse danske sites, kun kan finde knive, samlemuffere og ekstra kabel.. Det kunne de danske forhandlere af Worx da godt få i deres sortiment, da der helt sikkert er nogle af os, der får brug for det i fremtiden.

Tusinde tak for at I deler ud af al jeres viden - det betyder virkelig. Jeg deler mine have- og husprojekter på www.lonnebo.dk og YouTube hvis du skulle være interesseret i at følge med.
Det virkede rigtig fint at bestille hos lermerepair.se
Man skal dog skrive til dem for at finde frem til den rigtige vare. Det er ikke til at finde på hjemmesiden. Men ellers ingen problemer 


<p>/Lars</p>
Annonce
Jeg tror det er fordi letmerepair ikke "bare" er worx forhandler, men er deres service partner for hele scandinavien. Så det er også dem som laver reperationer, vist også for alle de danske forhandlere.

Det er næppe rentabelt for en almindelig forhandler at have andet end standard sliddele i deres sortiment.


Ask
askholme skrev den 01-05-2020 10:49:20

Jeg tror det er fordi letmerepair ikke "bare" er worx forhandler, men er deres service partner for hele scandinavien. Så det er også dem som laver reperationer, vist også for alle de danske forhandlere.

Det er næppe rentabelt for en almindelig forhandler at have andet end standard sliddele i deres sortiment.

 Sådan har jeg ikke lige tænkt på det askholme, men det giver jo rigtig god mening.. uanset om det er reservedele til en robot eller andet :)


Tusinde tak for at I deler ud af al jeres viden - det betyder virkelig. Jeg deler mine have- og husprojekter på www.lonnebo.dk og YouTube hvis du skulle være interesseret i at følge med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis