Hej
Jeg har fået lavet nyt badeværelse og i forbindelse med det har jeg fået lavet ny ventilation ud af huset gennem samme "udsugningshul" i muren.
Der sidder ikke noget på ydersiden af muren hvilken betyder at det kun er ventilationen som "beskytter" mod gennemstrøm at luft udenfor. Jeg bor ud til en relativt stor vej, som betyder at der derfor også kommer en masse støj ind igennem ventilationen.
Jeg skal derfor have fundet en løsning som hjælper med følgende:
1) Støj udfra
2) Vind der trænger ind på badeværelse
3) Regn som trænger ind til i badeværelse.
4) Skal ikke være alt for grimt
Der er indsat et billede af hullet nedenfor.
Jeg tænker man godt kan sætte en form for jalousirist udenpå muren, men jeg er usikker på hvor meget det hjælper på støjen og vinden.
Nogen der har erfaringer med ovenstående.