Hej
Vi er igang med og renovere bryggers og i den forbindelse har vi en fjernvarme unit med indbygge vamarkvands beholder på, uniten er en Danfoss Comfort II VVX.
Men problemet er at den står og fylder en del og vi kunne godt tænke os at få bygge den ind i et højskab
så er spørgsmålet kan vi udskifte varmtvandsbeholderen med en varmeveksler i stedet for?
Jeg har snakket med vores fjernvarme udbyder og de siger der er nok tryk og flow på at vi kan bruge en varmeveksler
P&ID diagram over en Danfoss Comfort II VVX.
Alternativet er at købe en ny Fjernvarmeunit, men de starter ved 14.000kr. og det vi har nu virker som det skal, så ville helst ombygge den hvis vi kunne.
BR
MAnley