Er der nogen herinde der kan hjælpe med viden om etablering af vand inde i kolonihavehus til thekøkken? Huset er en tom skal kun med el, men i haven er vandhane med 2 tilkoblede slanger, som kan slås fra individuelt.
Kan man let etablere kold vand inde i huset eller alternativt et udekøkken oppe ved huset. Vandhanen er ca 50 meter væk fra huset. Kan det gøres enkelt? På forhånd tak for hjælpen!