Vi er en del herinde der har meget livs og andet erfaring, men ikke i sociale medier.
Det er ikke meningen at man skal på "skattejagt" for at se dokumentation. Jeg prøvede også men opgav.
Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?
m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)