Overdækket terrasse

Hej :) jeg tænkte det var nemmere med en video, har har lavet gruppe på facebook https://www.facebook.com/groups/896716034089760/?ref=share
Den hedder overdækket kaj Munks vej :)
Håber i vil se hvad mi udfordring er, og komme med løsningsforslag :) 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan da bare lægge din video et sted, hvor man kan se den, uden at man skal anmode om at blive medlem af en lukket gruppe. Det bliver ikke mig, du ser som medlem i noget, som jeg i og for ikke aner, hvad jeg evt. roder mig ind i.

Kurt B. Andersen
Helt enig med kurta er ikke på FB og kommer der heller ikke.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Vi er en del herinde der har meget livs og andet erfaring, men ikke i sociale medier.
Det er ikke meningen at man skal på "skattejagt" for at se dokumentation. Jeg prøvede også men opgav.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis