Kommentarer til projekt: Hjemmelavet legehus

Her samles kommentarer til projektet: Hjemmelavet legehus

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh Lasse
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold da op! Det er godt nok flot. Respekt!

Mvh. AllanE
Flot projekt. Jeg byggede også verdens sødeste legehus til mine børn i sin tid. Men de satte aldrig benene i det, da de er bange for edderkopper. Men mine franske bulldogs elskede at rode rundt i det tørre jord nede under huset.

PS. man skal ALDRIG sætte et legehus for billigt til salg på dba.dk. For søren jeg blev kimet ned i dagevis.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Super flot legehus.

Hvor meget har det kostet i materialer... kun træet :) ??

Mikkel
mikledk skrev den 26-04-2020 16:35:38

Super flot legehus.

Hvor meget har det kostet i materialer... kun træet :) ??

 Hej, sjovt nok sad jeg lige og regnede på det i dag. Uden maling og tagpap, har jeg brugt omkring 3800-4000kr. Maling er ret dyrt 😏


Mvh Lasse
Det er rigtig flot, og har inspireret mig til mit eget legehus projekt til sommerferien.

Sidder i den forbindelse og kikker lidt på dine samlinjer i bundrem/sider. Jeg kan ikke rigtig se bjælkesko eller vinkelbeslag. Er det skruet sammen igennem træet eller hvordan?

Og hvilke dimensioner har du brugt 45x95?

Ask
askholme skrev den 17-06-2020 15:50:22

Det er rigtig flot, og har inspireret mig til mit eget legehus projekt til sommerferien.

Sidder i den forbindelse og kikker lidt på dine samlinjer i bundrem/sider. Jeg kan ikke rigtig se bjælkesko eller vinkelbeslag. Er det skruet sammen igennem træet eller hvordan?

Og hvilke dimensioner har du brugt 45x95?

 Hej 

Og mange tak. Det er fedt at kunne inspirere 😉
Eftersom det bare er et legehus, har jeg vurderet at vinkelbeslag ville være lidt overkill. Hele remmen står jo placeret ovenpå en masse fliser. Og er egentlig bare skruet sammen igennem træet med nogle fornuftige skruer.

Jeg er faktisk ret sikker på at jeg brugte 45x95, godt nok tryk, selvom jeg er lidt splittet hvad det angår. 

Mvh Lasse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også