Tryk måler - ser det korrekt ud.

Hejsa, på vores trykmåler er den sorte pil nede i bund, betyder det at der ikke er nok tryk på, den på forhånd tak.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, du skal fylde vand på indtil pilen er på ca. 2. Måske skal du også lufte radiatorer ud bagefter.

fase
Okay tak for svar, der blev fyldt vand på til ca 1 i august, er det normalt at det skal gøres så tit, eller er det tegn på lækage ?
Måske er din trykekspantion ikke helt "på dupperne". Bliver den "fyldt" i løbet af få sekunder tyder det på fejl.
Hvis du har en trykmåler (som passer til en ventil som på et bilhjul), kan du måle fortrykket i beholderen. Du skal så først tage trykket helt af dit anlæg. Hvis trykket er under 0,7 bar virker din beholder ikke som den skal. Prøv så at pumpe op til 0,7 bar - stadig uden tryk på anlægget. Hvis trykket "bliver stående", er beholderen sikkert i orden, og du kan sætte tryk på dit anlæg igen.

Søren O
Okay tusind tak for svar, det prøver jeg lige.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis