Tryk måler - ser det korrekt ud. aloneiz 29 8200 18-04-2020 15:00 Hejsa, på vores trykmåler er den sorte pil nede i bund, betyder det at der ikke er nok tryk på, den på forhånd tak. 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 18-04-2020 15:20 Ja, du skal fylde vand på indtil pilen er på ca. 2. Måske skal du også lufte radiatorer ud bagefter. fase
aloneiz Trådstarter 29 8200 18-04-2020 18:30 Okay tak for svar, der blev fyldt vand på til ca 1 i august, er det normalt at det skal gøres så tit, eller er det tegn på lækage ?
Søren O 7969 7000 18-04-2020 20:00 Måske er din trykekspantion ikke helt "på dupperne". Bliver den "fyldt" i løbet af få sekunder tyder det på fejl.Hvis du har en trykmåler (som passer til en ventil som på et bilhjul), kan du måle fortrykket i beholderen. Du skal så først tage trykket helt af dit anlæg. Hvis trykket er under 0,7 bar virker din beholder ikke som den skal. Prøv så at pumpe op til 0,7 bar - stadig uden tryk på anlægget. Hvis trykket "bliver stående", er beholderen sikkert i orden, og du kan sætte tryk på dit anlæg igen. Søren O