Hej
Jeg har støbt sokler til mit nye have hegn, meningen er at sætte porebeton blokke(ytong) på op i ca 110 cm.
Der er boret hul 10cm ø i blokkene så der er plads til armeringen og hullet fyldes med beton.
Vil det være en god ide at lægge murpap eller andet imellem sokkel og blok. Og kan det hæfte på begge flader.
Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...