Hejsa.
Så er garagen isoleret og der er sat loft op. Nu skal de gamle halvrådne porte fra '75, skiftes ud med en ny trævæg med dobbeltdør, så er værkstedet klar til brug 😊Ydervæggen bliver selvfølgelig i samme beklædning som husets gavl.
Spørgsmål:
Når jeg laver sådan en ny ydervæg i træ, skal bundlægten løftes fra underlaget (beton) for at undgå vand/fugt? Jeg har tænkt mig under alle omstændigheder at lægge murpap under for at stoppe det værste fugt for at slå op i træet.
Hvis ja, hvordan løftes det mest korrekt?
Mvh.
Olsen