Hej, jeg har lyst til at bygge en reol i vores nye stue af mulitplader/gasbeton. Jeg har set nogle eksempler på nettet, der både tyder på at det er relativt nemt og ikke for dyrt. Den skal være noget i stil med den på billedet. Jeg er dog interesseret i at høre hvorvidt at standard pladerne kan holde til vægten af bøger osv. eller om de skal være med armering? Og så hvordan overgangene mellem "hylde" og "sidevæg" i reolen laves bedst? Vil i mene at det er et projekt som kan laves selvom af én som ikke har særlig meget håndværker-erfaring? :)