Selvvanding

Hej allesammen.

Nogen her der har erfaringer med selvanddings Potter og krukker?
Jeg har kig på at købe nogen elho selvvandingsindsatser til mine planter så det gør pasningen nemmere, har desværre ikke grønne fingre. 

Men kan selvvandings krukker bruges til alle slags planter? .

Jeg skal bruge dem til alt lige fra en hør palme til hortensia. 

Patrick
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du nævner en Hør palme ( Chinese Windmill Palm ) har du den i en krukke .............

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Nu kan jeg ikke lige huske det præcise navn på min palme, som jeg har forstået det er det en del af hør palme familien . Den 

Patrick
Vedhæftede filer:

Patrick
Vedhæftede filer:

Patrick
Men den hedder hvertfald ikke chinese windmill Palm .

Ved ikke om man kan få selvvandingsindsatser til den store

Patrick
Annonce
Hørpalme eller Trachycarpus fortunei som den rigtig hedder er en vinterhård palme som har det bedst ved at blive plantet direkte på friland , min har stået 12 år ude og blomster nu hvert år , og så behøver man ikke at vande den finder selv vand............................

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
karl smart skrev den 17-04-2020 11:06:38

Hørpalme eller Trachycarpus fortunei som den rigtig hedder er en vinterhård palme som har det bedst ved at blive plantet direkte på friland , min har stået 12 år ude og blomster nu hvert år , og så behøver man ikke at vande den finder selv vand............................

Fedt. Gid jeg havde den mulighed. Men min står på min terrasse som på billedet. Så det ingen mulighed

Patrick
Nu kender jeg ikke specifikt dem du nævner, men generelt er selvvandingspotter udmærket til de fleste planter - der er selvfølgelig altid undtagelser...
Problemet med dem, er bare at man helt glemmer at vande - det passer jo sig selv - og så går det helt galt når de er tomme.
Man skal også stadig huske at give gødning.

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også