Hej LDS
Jeg har lige fået anskaffet mig nogen super fine termovinduer som jeg tænker at montere i mit kolonihavehus.
Men huset er et træhus og er ikke isoleret. Lige nu er det gamle et-lags bondehusvinduer.
Men giver det overhovedet mening at montere termovinduer. Vil det kunne holde huset bare en anelse varmere, også selvom gulv og vægge ikke er isoleret.
Og så et andet spørgsmål. Jeg har også anskaffet mig en varmepumpe, luft til luft, da vi gerne vil kunne være i huset i hele sæsonen fra april-oktober.
Er det at fyre for gråspurvene eller giver det god mening at fyre med en varmepumpe i de kølige måneder?
Mvh. Søren