Vi står og skal til at lægge nyt gulv i stuen. Det drejer sig om et areal på 50 m2. Valget er faldet på berryaloc "ask stav 3". Den findes så både i trendline og original. Trendline koster 80 kr pr. m2, hvor original koster 218 kr pr. m2. Er der nogle der har erfaringer med de to serier indenfor berryaloc og kan fortælle om det er merprisen værd at købe original?