Davs allesammen. Første indlæg, men har ofte kigget med.
Jeg vil komme med en anbefaling. På min gamle Honda CB 750 dohc fra 1982 har jeg altid haft koldstartsproblemer. Har skiftet spoler og mistænkt karburatorne og alt muligt andet. Læste om en modifikation af ledningsnettet som, ved hjælp af et relæ, fører strømmen direkte fra batteriet til tændspolerne. Men siden strøm ikke er min stærke side har jeg været tilbageholdende. Nu er det dog gjort og sikke en forskel 🙂 selv efter et langt vinterhi sprang den igang ved første tryk.
Kort sagt bruger man den originale tændings strøm til at aktivere et relæ med direkte strøm fra batteriet, som gennem god ledning føres til spolerne. Det kan foretages uden at klippe noget i stykker eller ødelægge stik osv.
Kan være dette er et indlæg blandt mange indlæg i denne kategori, men uanset måtte jeg lige dele glæden ved en gammel MC som bare kører nu.
Mvh Sven