Hej jeg står og skal have installeret et gasfyr og en varmvandsbeholder .vi vil gerne have malet rummet inden det kommer op .må jeg selv afmontere den gamle beholder ,jeg har lukkehane foran ,og må jeg selv hænge den nye op på væggen 😊.det er i eget hus .