Hej,
Vi havde egentlig slukket for varmen, fordi det var så godt vejr i påsken, men nu hvor det blev køligere igen, så er det jo egentlig lidt for koldt uden varme. Vi har et Baxifyr, som er koblet til radiatorer rundt omkring i huset, men det er også koblet til gulvvarme i stuen og soveværelset. Den gulvvarme kunne vi godt tænke os ikke blev tændt, men resten blev tændt, da det ellers er for varmt, når vi skal sove.
Så vidt jeg kan se på fyret, så er der kun en varmekredspå vores fyr. Er der nogle der ved, om det er muligt at gøre så? Eller har et bud på, hvordan vi ellers kan få det løst, så vi ikke går og fryser nu?
Vi har endnu ikke boet i vores hus i et år, så det hele er meget nyt for os stadigvæk.
Hilsen,
Majken