Hej LDS,
Jeg har et høm/hultsfreds hus fra 1966, som jeg er i gang med at renovere.
I et af værelserne har jeg revet gipsen af væggen og kan nu se isoleringen og trækonstruktionen.
Isoleringen ligner en lidt hård træfiberplade, som ligger i tre lag. På isoleringen sidder et klistermærke hvor der står Fiberplank. Umiddelbart kan jeg læse at bløde træfiberplader skal fjernes, da de er brandfarlige.
Er der nogen der har erfaring med materialet? Er det brandfarligt, sundhedsfarligt eller skal det bare blive i væggen?
Mvh
Peter