inspiration til garagegulv.

Hej LDS

Jeg har en gammel garage jeg er ved at sætte i stand, har fået isoleret og beklædt den indvendigt, men gulvet er ret ujævn og blevet repareret flere gange.

Gulvet er egentlig stabil nok, men ujævn og grov, så det er meget svært at holde rent. og jeg er gået i stå på hvad jeg egentlig skal gøre ved det.

Jeg har overvejet flydespartel, men ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det bagefter + det virker som om jeg skal bruge ret meget af det, og det vil blive meget dyrt. og jeg vil helst undgå at rykke det hele op og starte forfra.

til info skal der ikke holde bil på det.

Så vil høre om der er nogle der har prøvet lignende og eller har gode forslag til hvad man kan gøre.

Paw
Website: http://pixeljunk.dk
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCGkvIN77rEPWwPsOpy7Ia4Q
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg var i en tilsvarende situation. Et lidt skævt og lidt hullet men stærkt betongulv. Mit var tidligere malet med en eller anden grøn maling.
Jeg gjorde følgende:
  • Sleb gulv med roterende gulvsliber (lejet i Silvan) og lidt med diamantkop på vinkelsliber hvor der var værst.
  • Støvsugede og rengjorde med grundrens flere gange.
  • LIP primer
  • LIP flydespartel
  • Epoxy-grunder
  • 2 x Epoxy maling med lidt kvartssand drysset ovenpå 1. lag

Nu har jeg dejligt garagegulv som er til at gøre rent og som man ikke glider på pga. sandet i 1. lag epoxy. Overfladen er super stærk og jeg er meget tilfreds med resultatet. Det sværeste var at styre flydespartlen - jeg vil anbefale at få hjælp af nogen med erfaring til dén del - det størkner djævlens hurtigt.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også