Hej. Så har jeg brug for jeres hjælp igen :-)
Jeg har et rum, hvor der skal lægges Pergo vinylplank på 1251 mm bredde, hvilket ender ud i, at der er hhv 2,38 cm og 1,38 cm til den sidste planke. (rummet er ikke helt lige). I den smalle ende er jeg ikke så bekymret da fodlisten på 14 mm vil skjule det. I den anden ende bliver det lige til øllet med 2 mm overlap og jeg frygter lidt, at rummet er lidt bredere på midten, så der bliver luft til fodlisten.
Mit spørgsmål:
Kan jeg skære et så lille stykke vinylplanke og skal det i så fald være to helt små stykker i hver side, så det forhåbentlig kun bliver fodlisten der står på det eller skal jeg lave et stykke på de 1,38 til 2,38 og lade det gå udover fodlisten?
Tak for hjælpen.