Jeg har monteret nye LED-spots i mit badeværelse, men irriterer mig lidt over at de ikke kan dæmpes særligt meget.
Jeg bruger den klassiske drejedæmper fra LK, som jeg bruger flere steder i huset (og havde liggende i skufferne).
Andre steder har jeg dog brugt relæstyring (tavle eller loftsdåse) hvor jeg havde brug for korrespondance og oplever, at de kan dæmpe væsentligt mere.
Er det fordi drejedæmperen er stenalderteknologi? Jeg ville prøve med en skydedæmper eller alternativt et relæ, men gider ikke købe stumper i blinde.
Nogen erfaringer med problemstillingen?
mvh
Nicolai