Hej,
Jeg har været i gang med at male soveværelse. Alle vægge har nu fået 2 gange maling, men desværre ser jeg at der er et par steder, hvor jeg desværre ikke har været helt grundig nok og fået mættet væggen nok, så der er et par helligdage. Kan jeg male væggen med rulle de steder? Eller vil man kunne se det nå det tørre? Skal jeg virkelig ud i at hele væggen skal males igen eller kan jeg nøjes med lidt pletmaling? :(
Med venlig hilsen
Kristoffer