Trailer uden plader og papir

Jeg har en gamle trailer som har stået mange år , der er ikke plader på siden 2009
har ingen papir på den og kan seriøst ikke huske hvem jeg har købt den af.

der er ikke plader på den og ingen papir kan skaffes .... hvad gør man her ?

ved den sevlfølgelig skal synes for at der skal komme plader på igen , den er afmeldt hos SKAT

er det muligt at få den omregisteret til mig eller er det til SKORT
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Spørg i en synshal. De må vide hvordan, du skal forholde dig. Måske kan du finde ud af det ved at gå ind på færdselstyrelsens hjemmeside.

fase
je_ns skrev den 13-04-2020 14:57:25

Prøv først om du kan finde stellnummeret, kan du ikke det, kan du ikke få den indregistreret.

 Stelnr har jeg så intet problem , det sidder på højre vange foran på denne brenderup trailer

Så mindste problem
S. Fabrin skrev den 13-04-2020 13:47:42

Spørg i en synshal. De må vide hvordan, du skal forholde dig. Måske kan du finde ud af det ved at gå ind på færdselstyrelsens hjemmeside.

 Syns hallen kan ikke hjælpe har spurgt den lokale biker synshal ;-).

Motorregister siger der er ikke tilknyttet en registerings attest mere da traileren er afmeldt.
Så derfor kan man heller ikke ændre noget her heller
Hvor i landet bor du? Jeg kan godt bruge en aftjent trailer til et projekt 🙂
Jeg har samme problem, og nu står min på andet år og glor.
Vil så gerne have plader på den.

Har en bekendt der engang købte en fastligger campingvogn der aldrig havde været indregistreret, og selvfølgelig ingen registreringsattest. Han fandt standardtypegodkendelsen, der passede til stelnummeret, hos færdselsstyrelsen.
Derefter fik han synet og indregistreret.

Når nu ikke Skat har noget på en gammel trailer, så kunne den måske have været brugt på f.eks. en planteskole uden at have været indregistreret. Jeg vil tro at Brenderup hurtigt kan oplyse dig om nummeret på typegodkendelsen, og så kan den findes på færdselsstyrelsens hjemmeside - mener det er fst.dk. Prøv f.eks. at finde typegoodkendelsen på din egen bil inden du går i gang.

Opgiver du, kan du evt. at sætte til salg på G&G eller DBA. Der er nogle der opkøber til eksport.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis