Isolering af fordør?

Hej

Mit nye hus lækker, det svage led er fordøren som ikke er isoleret. Den ene halvdel er enkeltlags glas og den anden er bare plade. Nogle gode ideer :idea: til hvordan den midlertidigt kan isoleres, indtil økonomien kan bære indkøbet af en ny dør :?:

mvh
Peter

Glædelig jul !!!!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den ide der først falder mig ind er en forsatsrude i plexiglas, der er flere indlæg om dette her på siden. Jeg har selv løst problemet med at sætte en energirude i med det hele har det kostet 5-600 kr og så er den en rude med struktur hvilket kostede lidt ekstra. Der er flere steder du kan bestille glas online men du skal nok selv hente det da leveringen ellers er dyrere end selve glasset. Prøv fx, www.termoruder.dk eller tilsvarendene.

Er døren tæt langs karmen? Er den ikke det er dette også en ting der er til at klare billigt med en tætningsliste, der er flere typer til montering enten inde i selve falsen, eller synligt ude på karmen.

Lidt indput

Peter
Har selv haft samme problem, samme dørtype. Der blev pissekoldt i entréen.

Jeg har sørget for at tætne så der ikke kommer luft ind mere,
bare det gør en kæmpe forskel. Men hvis den ellers er tæt, så er der jo ikke så meget at gøre, med mindre du vil skifte glasset ud.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis