Hejsa,
Vi er i gang med at forberede, tegne og beregne på at at bygge et isoleret skur i vores have på 17 m2.
Jeg er dog blevet lidt i tvivl om bundremmen.
Jeg har tænkt mig at bygge bundremmen af impr. reglar på 45 x 145 mm. Det jeg er i tvivl om er hvordan jeg afslutter bundremmen ned mod jorden? Tanken er, at bundremmen monteres på punktfundamenter 10 cm over jorden.
Jeg vil montere klemlister på strøene og skrue plader fast og fuge inden der lægges isolering. Men hvilken type plade skal jeg vælge? Har læst forskellige ting. Er stødt på eternitplader, men det virker bare meget dyrt?
Er der en billig måde at afslutte mod terræn som vil kunne holde til det danske vejr?
På forhånd tak.