Hej folkens
Jeg er i gang med at renovere vores gæstetoilet og i den forbindelse udvide så der også kommer brusekabine
Jeg vil meget gerne skifte vandrør og selvfølgelig trække nye til brusekabinen,
derudover fjerne den lille radiator som er der nu og lægge gulvvarme..
Jeg søger jeres erfaringer omkring overgange fra kobberrør og jernrør til pexrør og tips og tricks, hvis du/i har været ude for samme projekt.