Hej. Min olietank er renset og lukket af, nu vil jeg bare tilfylde den. I forhold til at den er belagt med glasfiber og årstallet den er fra, er det ikke nødvendigt at tilfylde, men da jeg alligevel har gravet ned til toppen af den,
Mit spørgsmål er så, kan jeg fylde den med ærtesten, da jeg alligevel har en bunke liggende jeg ikke skal bruge. Eller skal det det være sand/grus man anvender?? Kan ikke selv se problemet i at bruge ærtesten, og slet ikke når det bare er en ekstra foranstaltning for at være sikker på den ikke falder sammen en dag. Men måske der nogle der kan hjælpe om det er en dum ide?