Reparation af revner i puds

Konen har bestemt sig for at vores hus skal males,  og derfor er jeg gået igang med at repererere pudsen på facaden rundt omkring.

Jeg har over hovedet ikke forstand på at mure, men jeg har fundet ud af at det jeg bedst kan arbejde med er sokkelpuds til de store reparationer, og noget udendørs cement baseret spartel masse som jeg bruger til små revner, da jeg ikke kan få noget puds til at holde i de små revner.

Min udfordring er lidt at det gamle puds ser ud som om at der er sandkorn i, hvorimod mit spartel masse bliver glat i revnen hvis I forstår.

Nogen der har et trick til at jeg kan få det jeg spartler til at se mere ruflet ud?

Jeg har prøvet at tage et billede af det.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tag lige et billede af de revner. Hvor slemt står det til? 

Mvh. Christian M

Det er bare små tynde revner, kan godt se det ser lidt voldsomt ud på det første billede.

Det jeg mener er at jeg syns man kan se hvor revnerne var fordi at spartler i revnen er glat og muren er ruflet.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også