Lyssensor mere end 12 m

Hej venner,
Skal bruge en sensor til nogle udendørslamper...
Alle dem j kan finde hos byggemarkederne er til 12m distance ... skal bruge ca 20m...har i nogle anbefalinger ? Google hjælper ikke så meget 
Hej venner, Skal bruge en sensor til nogle... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er det en murstensvæg? Isf kan et kabel skjules ved at fræse en fuge lidt dybt ud, ilægge kabel og fuge det efter igen. Kan også lade sig gøre hvis muren er pudset men er så lidt sværere at få pænt igen.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Som Pinkhenrik er inde på er den gode løsning at sætte en sensor mere op i starten af indkørslen og sætte den i serie med den første sensor så begge kan tænde for lamperne.
Kan du se kablet der er ført frem til lamperne? Hvis det er med fem ledere skal man bare fiske den henne ved den sidste lampe. Ellers er en udskiftning nødvendig.

Alternativt nedgravning i bedet men det er ikke en løsning jeg er tilhænger af.
En sensor der kan dække ordentligt gennem hele dybden af en 20m smal indkørsel tror jeg ikke findes.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH skrev den 12-04-2020 21:02:51

Som Pinkhenrik er inde på er den gode løsning at sætte en sensor mere op i starten af indkørslen og sætte den i serie med den første sensor så begge kan tænde for lamperne.
Kan du se kablet der er ført frem til lamperne? Hvis det er med fem ledere skal man bare fiske den henne ved den sidste lampe. Ellers er en udskiftning nødvendig.

Alternativt nedgravning i bedet men det er ikke en løsning jeg er tilhænger af.
En sensor der kan dække ordentligt gennem hele dybden af en 20m smal indkørsel tror jeg ikke findes.

/BOFH

 Der er dsv ikke 5 ledere i væggen ;(

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis