Hej
jeg er i gang med at skulle lave en opdatering på mit hus.
Gulvet i et rum skal hæves. Pt ligger der i forvejen et betonlag fra slut 70erne.
Hvor tykt dette beton lag er vides pt ikke. Men omkring 10 cm. Under betonen ligger der mellem 50-100 mm isolering i følge de gamle bygningstegninger.
Kan jeg undgå og bryde dette lag beton op og i stedet ligge 300mm isolering over dette betonlaget også støbe 10 cm beton ovenpå den nye isolering?
vh
Jan