Støbning af gulv

Hej

jeg er i gang med at skulle lave en opdatering på mit hus.
Gulvet i et rum skal hæves. Pt ligger der i forvejen et betonlag fra slut 70erne.
Hvor tykt dette beton lag er vides pt ikke. Men omkring 10 cm. Under betonen ligger der mellem 50-100 mm isolering i følge de gamle bygningstegninger. 
Kan jeg undgå og bryde dette lag beton op og i stedet ligge 300mm isolering over dette betonlaget også støbe 10 cm beton ovenpå den nye isolering?

vh

Jan
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis