Er det her farligt Maziik 28 12-04-2020 09:28 Er der nogen der ved om det her der gemmer sig bag malingen er farligt. Det virker som om om papiret er blevet "coatet" med noget gråt materialer a la beton 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30533 7480 12-04-2020 09:31 Det er sikkert sandspartel på gips plader. Men det er meget svært at identificere. Men farlig ! ! næppe. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Maziik Trådstarter 28 12-04-2020 11:39 Troede det var noget brandhæmmende materiale. Det sidder på træpanel der skjuler gamle elinstallationer.
Steensen 2647 8700 12-04-2020 12:50 Det ligner i mine øjne røde mursten, der er blevet malet over med højglans maling, 2-4 lag tapet, og så massevis af almindelig maling igen.Ganske almindelig overflade behandling indendørs. Det plejer der ikke at være noget farligt ved, så længe du ikke bruger f.eks. en roterende stålbørste til at rense det med, og dermed får massevis af støv-papir-maling partikler i luften.
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her