Puste påske-æg ud..

Jeg er blevet headhuntet til at puste en ordentlig bunke påske-æg ud, nogen der har "trickset" til en virkelig effektiv metode, og det må gerne gå forholdsvis hurtigt. Jeg gider i hvert fald ikke bøvle med det som ham Torkild i ægge-puste scenen fra Blinkende Lygter. 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sørg for du har banket ordentligt hul i begge ender, og at hinden er perforeret i både hvide og blomme, så slipper du for at ligne Søren Pilmark
Nu vi er på en LDS side, så kan du måske "snyde" og bruge et 3mm bor i akku maskinen, bore begge ender, og så bruge kompressoren til at blæse æggets indhold ud.

 

Jeg tror ikke på den med kompressoren, men hvad med en støvsuger. Skal selvfølgelig ind over en beholder så du har styr på æggemassen. Og så en siliconepakning op imod ægget.
Lufthullet i toppen af ægget må vist godt være noget mindre.

Søren O
Har forsøgsvis prøvet med kompressor-pistol, det går ikke.   
Det ville jeg gerne have set. Og var der nogen til at grine af dig samtidig?
Lidt ligesom for nylig hvor min 3 årige barnebarn lige havde lært at skovle vand op fra havedammen med en plastskovl. Så da far kommer hjem fra arbejde og han lige skal arbejde lidt med at få pumpe til at sidde rigtig. har sønneke ikke rigtig styr på retning, så faderen bliver pludselig meget våd og forskrækket. Moderen og store søskende må gå væk for at komme sig over grineflip, medens den lille hyler af forskrækkelse også.
Som drengen sagde til mig dagen efter: :" Far blev skrap"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Nej jeg går helst afsides med risikable projekter hvor udfaldet er usikkert.  

Jeg fandt ud af at en marinadesprøjte er som skabt til at suge rystet æggesnask ud af æg med.   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis