Hej, er den glade ejer af et Grohe Sensia skylletoilet. Vi bor i et hårdtvandsområde, så jeg vil gerne afkalke ofte, men også gerne spare 800 kr på et brev pulver og en plastflaske... Det er ikke lykkedes mig, at støve en vejledning op på hvordan man afkalker bæstet...
Hjælp 😀
Jørgen