Hej
Har installeret en stiebel eltron 5l vandvarmer i sommerhuset - men den flækker (tanken) af trykket
Vandværket siger de leverer 3,1 bar / producenten siger det er ok.
jeg har alligevel installeret en vandtryks teduktionsventil. Det hjalp ikke
På kassen står der druckloss (trykløs) / Så hvad hør jeg forkert?
På forhånd tak
Hilsen Loncar