Loft i lejlighed

Hej
Mit loft i køkkenet i lejlighed trængte virkelig til en kærlig hånd. Så jeg gik igang med spartlen og fik skrabet meget gammel maling ned - flere lag. Men noget sidder virkelig godt fast. Jeg har prøvet med at smøre ind i tapetklister og skrabe af næste dag, det tog noget men ikke alt. Så hvad gør jeg nu? Sliber resten af? Eller spartler hele loftet med noget, så det bliver en jævn flade igen? Eller får fat i en professionel? 😀
på forhånd tusind tak 😊 I kan se loftet på billeder herunder.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tapetklister opløser INTET, du kan derimod smører det ind i brun sæbe og trække et tyndt lag plastic over der er særdeles effektivt. 
Nu er det jo en side for lav det selv så slige bandeord tolereres ikke   Eller får fat i en professionel? 😀 Håber der plads til lidt påske sjov

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det var nu ikke ment som bandeord men blot for at understrege tapetklister evne til at opløsning af maling.... og ej heller som noget angreb på spørgers viden eller evner som lav det selv mand, hvilket jeg intet ved noget som helst om. Men undskylder Ydmygt, da hvis jeg har fornærmet noget tapetklisters evne😔😔😔
Jeg tror ev elmand henviste til, at jeg i mit opslag brugte ordet professione, og mente det var et bandeord i denne glade amatørverden af gør det selv-folk :-)
Tapetklisteret hjalp nu en del, om det så bare var fordi det gjorde malingen våd - der røg en masse af. Men nu er der smurt brun sæbe på loftet, så ser jeg om det virker på de sidste genstridige områder!
Det var en lille joke til trådstarter.
Når man f.eks. tager tapet ned så kan man holde det vådt i længere tid så det opløses. Der er så forskellige måder at forhindrede at vandet tørrer for hurtig ud, og et af dem er tapetklister. Men det nytter normalt ikke at vente til næste dag for så er det tørret ud.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også